Kontaktcentre & telefoniløsninger

Vi assisterer jer med opstilling af strategiske og forretningsnære scenarier for jeres valg af fremtidig kommunikationsplatform og telefoniløsning.

Hvorfor

For virksomheder med indgange til kundeservice eller borgerservice i form af egentlige kontaktcenterløsninger, er der i dag afgørende med en høj kvalitet af betjeningen af sine interessenter. Salamon&Company er specialister inden for kortlægning af den digitale kunderejse herunder kontraktcentre og telefoniløsninger. Vi rådgiver bl.a. om de nyeste teknologier der understøtter kontakten med analyser af samtaler eller skriftlige henvendelser, der kan supplere de traditionelle statistikker med kvalitative informationer vedrørende henvendelsesmønstre eller kundens oplevelse af den leverede ydelse. Behovet er konstant i udvikling, hvilke ligeledes er gældende for leverandørernes løsningsmuligheder. Vi er i den forbindelse stolte af, at have opbygget et stærkt domæneviden inden for især kontraktcenterløsninger, telefoniplatforme, mobiltelefoniløsninger og Microsoft Teams.

Hvordan

Vi vil altid have jeres forretningsmæssige behov i fokus, hvorfor vi kan sikre, at I får det rigtige set-up uanset, om I har valgt en cloudstrategi eller ej. Vi vil altid tage udgangspunkt i at jeres kommunikationsløsning skal understøtte forretningens behov, både i forhold til interne arbejdsgange og i forhold til af kunne betjene jeres interessenter på bedst mulig vis. Med vores konkrete domæneviden, kan vi se muligheder på tværs af leverandørlandskabet. Hvorved vi kan sammensætte den rigtige løsning i en større sammenhæng på tværs af jeres behov i organisationen. Det kræver en teknisk viden og et bredt branchekendskab, at sikre at organisationens kommunikationsløsninger hænger rigtig sammen og derved kan komplimentere hinanden både på kort og lang sigt. Vi har igennem mange års erfaringer kortlagt den nødvendige strategi for vores kunder, som har understøttet netop deres behov i organisationen, der sikre en høj kvalitet af kundebetjening. Vi sikre at jeres valg af kommunikationsløsninger er afstemt i forhold til jeres konkrete it-strategi.

 

  Derfor

Vi assisterer jer med opstilling af strategiske og forretningsnære scenarier for jeres valg af fremtidig kommunikationsplatform og telefoniløsning. På baggrund af vores erfaringer, opbygger vi en konkret handlingsplan, der sikre at I kommer godt fra start og sikkert i mål. Vi kort lægger jeres nuværende situation, og sikre at I får en løsning der understøtter jeres forretningsmæssige behov, både på kort og længere sigt. I opstillingen af fremtidigt scenarie indgår udnyttelse eller kapitalisering af allerede foretaget investeringer, understøttelse af medarbejderes mobilitet samt intern og ekstern kommunikation med kunder. Særligt i forbindelse med vores kunders understøttelse af fremtidens digitale arbejdsplads, rådgiver vi om Unified Communications både på strategisk og praktisk niveau. Vi har erfaring med en bred vifte af producenter og deres bud på Unified Communications, men da mange af vores kunder bevidst eller indirekte har valgt en Microsoft First strategi har vi særligt fokus og domænekendskab i relation til Microsoft Teams.

Kontaktperson for Kontaktcentre & telefoniløsninger

Jesper Haumann Salamon&Company

Jesper Haumann

Email: jesper@salamon.dk

Telefon: +4526122155

Referencer indenfor Kontaktcentre & telefoniløsninger

FTFa

Alm Brand

Danske spil

COWI

DDH

Milestone

Stark

Gensidige- Salamon&Company