Få styr på tele- og dataaftalen  

Får I gennemgået jeres nuværende aftale regelmæssigt? En teleaftale har en tendens til at blive glemt, når først aftalen er indgået.  

Vi ser en konstant udvikling på markedet, og der bliver hele tiden lanceret nye tele- og datatjenester. Udviklingen og lancering af nye tjenester er ikke alene med til at forbedre løsninger, men det kan have en stor påvirkning på jeres i forvejen aftalte priser og vilkår.  

Hvor ofte skal I gennemgå jeres teleaftale?  

Typisk løber en teleaftale i 2-3 år. Derfor vil en gennemgang og mulige tiltag skulle drøftes omkring hvert andet år. En gennemgang af aftalen kan desuden blive understøttet af en benchmarking af aftalen op imod det nuværende marked. Hvorefter en genforhandling med jeres nuværende leverandør kan blive nødvendig.  

Hvordan kan man sikre at man har den rigtige
tele- og dataaftale?
  

Hos Salamon&Company assisterer vi kunder i genforhandling og udbud af teleaftaler. Ligeledes kan vi hjælpe med aftale- og fakturakontrol. Vi kender markedet, og er derfor opdateret på den seneste udvikling mht. priser, tilbudte tjenester og anvendelsesmuligheder. 

Rådgivning til teleaftaler 

I vores rådgivning får I en behovsanalyse, en detaljeret kortlægning til at finde de rette abonnementer og ydelser. Vores rådgivning fokuserer både på forretningens behov og ydelsens kvalitet.  

Partner og konsulent

Kontakt:
Mail
soren@salamon.dk
Telefon +45 20924824

 

Søren W. Schou

Søren er en meget erfaren konsulent med over 20 års erfaring inden for strategi, markedsanalyse, benchmarking, behovsanalyse, kravspecifikation, udbud, kontraktforhandling og kontraktstyring af it- og teleprojekter for både private og offentlige kunder.

I de seneste 19 år har han arbejdet som rådgiver og teleanalytiker hos Netplan og har derigennem opnået en omfattende ekspertise inden for private og offentlige markeder for telefoni, WAN og kommunikationsløsninger i Danmark og de øvrige nordiske lande. 

Søren har gennemført mere end 100 udbud og er også en af de mest anvendte benchmarkere af større nordiske tele- og dataaftaler.

https://www.salamon.dk/soren-w-schou
Forrige
Forrige

Har I den rigtige strategi, når I skal anskaffe varer og tjenesteydelser? 

Næste
Næste

Nye regler for cyber-direktiv NIS2