Kontaktcentre & telefoniløsninger

Vi assisterer jer med opstilling af strategiske og forretningsnære scenarier for jeres valg af fremtidig kommunikationsplatform og telefoniløsning

Kontaktcenterløsninger 

Behovet for understøttelse af kunde- eller borgerrejsen er øget markant i forbindelse med virksomheders fokus på ikke kun telefoniske henvendelser men også de digitale kanaler.  

Dette forstærkes yderligere af at kunder og borgere i stigende grad foretrækker digital selvbetjening og forventer et ensartet serviceniveau uagtet valg af kanal eller henvendelsesform samt en sømløs betjening, hvor dialogen og viden om kunden bibeholdes i forbindelse skift i interaktionen eller henvendelsesform. 

For mange virksomheder er understøttelse af kunde- eller borgerrejsen en forudsætning for virksomhedens digitale strategi. 

Telefoniløsninger 

I forhold til telefoniløsning står virksomheder i et teknologisk vadested ofte med en række substituerende teknologier. 

Specialister indenfor kontaktcentre og telefoniløsninger 

Salamon&Company er specialister inden for afdækning kunde- eller borgerrejsen samt fremtidens digitale arbejdsplads. Vi rådgiver blandt andet om de nyeste teknologier der understøtter kontrakten med analyser af samtaler eller skriftlige henvendelser, der kan supplere de traditionelle statistikker med kvalitative informationer vedrørende henvendelsesmønstre eller kundens oplevelse af den leverede ydelse.  

Behovet er konstant i udvikling, hvilket ligeledes er gældende for leverandørernes løsningsmuligheder.  

Vi er i den forbindelse stolte af at have opbygget en stærkt domæneviden inden for især kontraktcenterløsninger, telefoniplatforme, mobiltelefoniløsninger og Microsoft Teams.

Forretning er i fokus  

Vi vil altid have jeres forretningsmæssige behov i fokus, hvorfor vi kan sikre, at I får det rigtige set-up uanset, om I har valgt en cloudstrategi eller ej. Vi vil altid tage udgangspunkt i at jeres kommunikationsløsning, skal understøtte forretningens behov, både i forhold til interne arbejdsgange, og i forhold til af kunne betjene jeres interessenter på bedst mulig vis.  

Vores tværfaglige viden - jeres fordel  

Med vores konkrete domæneviden, kan vi se muligheder på tværs af leverandørlandskabet. Herved kan sammensætte den rigtige løsning i en større sammenhæng på tværs af jeres behov i organisationen. Det kræver en teknisk viden og et bredt branchekendskab, at sikre at organisationens kommunikationsløsninger hænger rigtig sammen, og derved kan komplimentere hinanden både på kort og lang sigt.  

Vi har igennem mange års erfaringer kortlagt de nødvendige strategier for vores kunder, som understøtter deres behov, og sikre høj kvalitet af kundebetjening. Vi sikrer at jeres valg af kommunikationsløsninger er afstemt i forhold til jeres konkrete It-strategi. 

Kom godt fra start og sikkert i mål  

Vi assisterer jer med opstilling af strategiske og forretningsnære scenarier for jeres valg af fremtidig kommunikationsplatform og telefoniløsning. På baggrund af vores erfaringer, opbygger vi en konkret handlingsplan, der sikrer at I kommer godt fra start og sikkert i mål.  

Vi kortlægger jeres nuværende situation, og sikrer at I får en løsning, der understøtter jeres forretningsmæssige behov, både på kort og længere sigt.  

Unified Communications  

I opstillingen af fremtidigt scenarie indgår udnyttelse eller kapitalisering af allerede foretaget investeringer, understøttelse af medarbejderes mobilitet samt intern og ekstern kommunikation med kunder. Særligt i forbindelse med vores kunders understøttelse af fremtidens digitale arbejdsplads, rådgiver vi om Unified Communications både på strategisk og praktisk niveau. Vi har erfaring med en bred vifte af producenter og deres bud på Unified Communications, men da mange af vores kunder bevidst eller indirekte har valgt en Microsoft First strategi har vi særligt fokus og domænekendskab i relation til Microsoft Teams. 

Nedenstående kontaktcenterplatforme og leverandører indgår i Salamon&Company’s leverandørmatrix, som vi aktivt anvender ifm. markedsdialog for private og offentlige kunder. Salamon&Company har således et solidt indblik i markedet for kontaktcenterløsninger i Danmark, hvad angår tekniske løsninger, referencekunder samt pris- og licensmodeller.

  • Amazon

    Anywhere365

    Avaya

    Cisco

    Clarity

    Competella

    Dixa

    Five9

    Enghouse Interactive

    Farlon

    FocalScope

    Genesys

    LeadDesk

    Microsoft

    Miralix

    Mitel

    Nice

    Puzzel

    Samwin

    Scantalk

    Talkdesk

    Telia

    Tendfor

    Unexus

    Unify

    Vonage

    ZenDesk

    Zylinc

  • Accenture

    Advania

    Atea

    Avaya

    Cloudhuset

    Comm2ig

    ComIzed

    Dixa

    Five9

    FocalScope

    IPvision

    Jansson Kommunikation

    Kemp&Lauritzen

    LeadDesk

    NetNordic

    NetDesign

    Vonage

    Orange Business Service

    Proactive

    Puzzel

    Sopra Steria

    TDC

    Tendfor

    TELE IT

    Telenor

    Telia

    Ucom

    WeSystems

    Wingmen

    Voxogo

Kontaktperson for
Kontaktcentre & telefoniløsninger

Jesper Haumann

Email: jesper@salamon.dk

Telefon: +45 26122155

Udvalgte referencer indenfor Kontaktcentre & telefoniløsninger

FTFa

Alm Brand

Danske Spil

COWI A/S

DDH

milestone

Stark Group

Gjensidige Forsikring

FTFa Alm Brand Danske Spil COWI A/S DDH milestone Stark Group Gjensidige Forsikring