Gartner Magic Quadrant

Så er der kommet en ny Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service for 2022

Det nok mest interessante er, at Cisco nu igen er med - om end som Niche player. På det danske marked ser vi dette afspejlet i at leverandører har tilvalgt Cisco Webex Contact Center i deres produktportefølje.

Nu er det jo ikke sådan, at Gartner er et sandhedsvidne – men rapporten en ret god indikation for udviklingen, og man må sige, at Gartner har fingeren på pulsen.

Men i hvilket omfang afspejler rapporten det danske marked?

Det har Salamon&Company en ret god indsigt i, på baggrund af vores mange Contact center projekter.

I vores rådgivning anvender og vedligeholder vi derfor vores egen leverandør- og produktmatrix med ca. 30 producenter og partnere med særligt fokus på det danske marked.

Kombineret med vores viden om referencer samt Lessons learned er vi i stand til at yde en meget målrettet rådgivning til vores kunder herunder at Short liste leverandører ifm. markedsdialoger eller udbud.

Kontakt partner og konsulent Jesper Haumann for et uforpligtende møde eller en inspirationsseance, hvis du står for at skulle anskaffe nyt kontaktcenter på mail.

Partner og konsulent

Kontakt:
Mail
jesper@salamon.dk
Telefon +45 26122155

Jesper Haumann

Jesper Haumann er en meget erfaren konsulent, der har arbejdet med rådgivning om kommunikationsløsninger i mere end 20 år hos konsulenthusene Devoteam og Netplan.

Han har specialiseret sig i kontaktcenterløsninger i forhold til kunderejsen og telefoni på den digitale arbejdsplads.

Kontaktcenterløsninger er under konstant forandring, og Jespers indsigt i markedet samt hans erfaring fra kundeprojekter (både i private og offentlige virksomheder) gør ham til en værdifuld rådgiver for kunderne. Jesper har særlige kompetencer til at identificere kundens forretningsmæssige behov og udfordringer og omsætte dem til operationelle strategier i forhold til løsninger og marked.

https://www.salamon.dk/jesper-haumann
Forrige
Forrige

Microsoft introducerer kontaktcenter