Gartner Magic Quadrant
Så er der kommet en ny Gartner Magic Quadrant for Contact Center as a Service for 2022
Det nok mest interessante er, at Cisco nu igen er med - om end som Niche player. På det danske marked ser vi dette afspejlet i at leverandører har tilvalgt Cisco Webex Contact Center i deres produktportefølje.
Nu er det jo ikke sådan, at Gartner er et sandhedsvidne – men rapporten en ret god indikation for udviklingen, og man må sige, at Gartner har fingeren på pulsen.
Men i hvilket omfang afspejler rapporten det danske marked?
Det har Salamon&Company en ret god indsigt i, på baggrund af vores mange Contact center projekter.
I vores rådgivning anvender og vedligeholder vi derfor vores egen leverandør- og produktmatrix med ca. 30 producenter og partnere med særligt fokus på det danske marked.
Kombineret med vores viden om referencer samt Lessons learned er vi i stand til at yde en meget målrettet rådgivning til vores kunder herunder at Short liste leverandører ifm. markedsdialoger eller udbud.
Kontakt partner og konsulent Jesper Haumann for et uforpligtende møde eller en inspirationsseance, hvis du står for at skulle anskaffe nyt kontaktcenter på mail.